conditie Sluiten

Swoop toestellen zijn technisch 100% in orde en worden gecontroleerd op minimaal 50 punten.

Als nieuw: Toestel komt zonder gebruikerssporen, dus letterlijk ‘als nieuw’.
Zeer goed: Toestel heeft slechts één tot drie lichte gebruikerssporen.
Goed: Toestel heeft verschillende lichte gebruikerssporen, geen zware.

Alle Swoop toestellen zijn inclusief 2 jaar garantie.

Welke producten verkoopt SWOOP?

SWOOP verkoopt apparaten die technisch 100% in orde zijn door de samenwerking met Smartrepair. Daarom geven wij ook twee jaar garantie op onze apparaten. Onze producten zijn verkrijgbaar in drie verschillende condities: als nieuw, zeer goed en goed. Voor meer informatie over de staat van de apparaten kun je kijken op de pagina ‘Condities toestellen’.

 

Heb ik garantie bij SWOOP?

SWOOP staat voor een uitstekende service. Zo krijg je altijd 2 jaar garantie op jouw aankoop. Dankzij de SWOOP-inspectie is jouw aankoop altijd van dé allerhoogste kwaliteit. Door in-house reparatiespecialist Smartrepair weet SWOOP precies op welke punten gelet moet worden. Eventuele defecten die gevonden worden, worden direct verholpen. Ook krijgt het toestel een software-update en wordt de batterij gecontroleerd (en, indien nodig, vervangen). Bij SWOOP heb je hierdoor altijd de zekerheid dat jouw SWOOP toestel technisch 100% in orde is.

 

Zijn alle toestellen van SWOOP simlockvrij?

Ja, al onze toestellen worden simlockvrij verkocht.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Je hoeft geen verzendkosten te betalen. Bij SWOOP staan we voor uitstekende service. Verzendkosten horen daar niet bij.

 

Waar komen de SWOOP producten vandaan?

De toestellen die op SWOOP.nl zijn te verkrijgen, komen zowel bij particulieren als bedrijven vandaan. Ongeacht de herkomst worden alle toestellen uitvoerig getest en waar nodig hersteld. We controleren bovendien of de toestellen gestolen of geheeld zijn. Op deze manier ben je altijd verzekerd van een eerlijke en perfecte aankoop.  

 

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij SWOOP kun je op vele manier betalen. Zo kun je gebruikmaken van iDeal, PayPal en de creditcards Mastercard, VISA, V Pay en eMaestro. Daarnaast kun je ook VVV Giftcards bij ons verzilveren. Binnenkort zal de Webshop Giftcard daaraan worden toegevoegd.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren en retourneren?

Natuurlijk. Wettelijk gezien heb je een herroepingsrecht van 14 dagen. Binnen die 14 dagen kun je je aankoop retourneren en krijg je het volledige aankoopbedrag terug. SWOOP doet daar graag nog een extra (service)schepje bovenop. Wij geven je 40 dagen bedenktijd, waarbij je (na de wettelijke vastgestelde termijn van 14 dagen) het toestel kunt retourneren en 95% van aankoopbedrag retour krijgt.
De verzendkosten voor de retournering zijn voor jouw rekening. Je kunt het artikel ook kosteloos retourneren in één van onze vijf winkels. Download hier het serviceformulier om te kunnen retourneren. Uitgebreidere informatie over retourneren is te vinden op de pagina ‘Herroepingsrecht’.

 

Krijg ik een factuur?
Ja, bij elke aankoop ontvang je een factuur. Onze refurbished apparaten zijn overigens niet belast met btw. Op tweedehands toestellen wordt namelijk geen btw doorberekend; zij vallen onder de zogenoemde margeregeling. Ben je een zakelijke klant en wil je wél graag een toestel met btw? Kijk dan op onze speciale pagina met btw-toestellen .

 

Waarom zit er wel/geen btw op een artikel?

Alle toestellen van SWOOP, mits anders aangegeven, vallen onder de margeregeling. Deze regeling houdt in dat er geen btw wordt doorbelast op refurbished apparaten. Voor zakelijke klanten is er een special categorie met btw-toestellen. Nieuwe artikelen hebben een btw-tarief van 21%.

 

Wat is de levertijd van een artikel als ik op SWOOP.nl bestel?

Bestellingen op werkdagen voor 23:59 uur, worden (indien voorradig) de volgende werkdag geleverd. Bestel je in het weekend dan heb je jouw bestelling vrijwel altijd na twee dagen in huis. Als het artikel niet direct op voorraad is, word je hierover geïnformeerd. Mocht het artikel op voorraad zijn in één van onze vijf winkels, dan kun je jouw bestelling dezelfde dag nog ophalen.

 

Het antwoord op mijn vraag staat hier niet bij. Zijn jullie ook telefonisch bereikbaar?

Jazeker. De SWOOP klantenservice is op maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur via 088 - 7773600. Je kunt natuurlijk ook een e-mail sturen naar klantenservice@swoop.nl. Ook als je een klacht of opmerking hebt, kun je deze telefonisch of per e-mail doorgeven. Wij doen er vervolgens alles aan om deze zo snel en goed mogelijk op te lossen. Je zult in ieder geval altijd binnen 24 uur een inhoudelijke reactie van ons ontvangen.

 

Wat kan ik doen als ik niet helemaal tevreden ben met de afhandeling van mijn klacht?

De SWOOP klantenservice probeert jou altijd zo goed mogelijk te helpen. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Neem dan contact met ons op: 088 - 7773600. Je kunt natuurlijk ook een e-mail sturen naar klantenservice@swoop.nl. Onze medewerkers gaan dan op zoek naar de beste oplossing voor jou. Kom je er met ons niet uit? De kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of het Europese online geschillenplatform.

 

Hoe verloopt het bestelproces?

Wil je een product kopen op SWOOP.nl? Voeg het product dan toe aan je online winkelwagen en klik op de button 'Bestellen'. Vervolgens vul je de juiste factuur-, verzendgegevens en betaalwijze in. Nadat alle gegevens correct zijn ingevuld (en gecontroleerd) klik je op de button 'Naar Betalen'. Hiermee voltooi je de bestelling. Je ontvangt een bevestiging van jouw bestelling op het door jou ingevoerde e-mailadres.

 

Kun je bij SWOOP ook achteraf betalen?

Nee, momenteel kun je nog niet achteraf betalen. Wil je jouw aankoop thuis laten bezorgen, dan dien je dus vooraf te betalen via de eerder genoemde betaalmogelijkheiden. Je kunt er wel voor kiezen om je product in één van onze vijf winkels af te halen, dan kun je wel ter plekke betalen.

 

Wie bezorgt mijn aankoop?
PostNL bezorgt jouw aankoop bij jou thuis. Bezorging is gratis. Je kunt tijdens het bestelproces aangegeven op welke datum en in welk tijdsbestek jouw bestelling moet worden bezorgd. Hierbij kun je zelf aangeven of het pakketje eventueel op een ander adres moet worden bezorgd. Ben je niet thuis en mag het pakketje niet worden afgeleverd bij de buren? Dan komt PostNL de volgende werkdag terug.