Service

conditie Sluiten

Swoop toestellen zijn technisch 100% in orde en worden gecontroleerd op minimaal 50 punten.

Als nieuw: Toestel komt zonder gebruikerssporen, dus letterlijk ‘als nieuw’.
Zeer goed: Toestel heeft slechts één tot drie lichte gebruikerssporen.
Goed: Toestel heeft verschillende lichte gebruikerssporen, geen zware.

Alle Swoop toestellen zijn inclusief 2 jaar garantie.

Problemen met je tablet? Gaat je laptop niet meer aan? Of heb je een barst in het scherm van je iPhone? Bij onze in-house reparateur Smartrepair kan je uitstekend terecht voor de reparatie van smart devices. Wij begrijpen dat je er niet op zit te wachten dat jouw laptop, smartphone, iPad of MacBook kapot gaat. Daarom zorgen wij ervoor dat je snel weer op weg geholpen wordt. Kom langs en vaak binnen 30 minuten wordt de reparatie uitgevoerd of kies voor onze 24-uursservice.

Mogelijkheden SWOOP repair

30 minuten

1 | Reparatie binnen 30 minuten (bij één van de Smartrepair Servicepunten)

Kom langs voor een iPhone reparatie, smartphone, tablet of laptop! Binnen 30 minuten vaak al geholpen

Daarnaast kunnen wij een Samsung reparatie onder garantie uitvoeren. Voor een reparatie op dezelfde dag, kom je naar SWOOP Nijmegen, SWOOP Tilburg en SWOOP Almere. Deze servicepunten van SWOOP zijn onderdeel van Samsung Premium Support.

Je kunt ook jouw reparatie aanmelden bij de overige SWOOP winkels in Den Bosch of Utrecht, je ontvangt het toestel binnen 3 dagen retour. Vind hier meer informatie »

Kom langs bij één van de Smartrepair Servicepunten. In de meeste gevallen wordt jouw device gerepareerd in de tijd dat jij een kopje koffie drinkt. Vaak binnen 30 minuten loop jij weer met een gerepareerd device naar buiten.

Breng dus gerust een bezoekje aan één van onze 5 servicepunten bij SWOOP. Je vindt ons in Utrecht, Den Bosch, Almere, Tilburg en Nijmegen.

24 uursservice

2 | 24-uursservice

Heb je geen tijd om bij een servicepunt van Smartrepair langs te komen? Maak dan gebruik van onze 24-uursservice. Je kunt dan je device laten ophalen door PostNL of stuur deze naar ons op. Welke opties je ook kiest, binnen 24 uur na ontvangst zorgen wij ervoor dat jouw device weer gerepareerd retour verzonden wordt.

Kies jouw service:

Laat jouw device ophalen

Wil je graag dat PostNL jouw kapotte device op komt halen bij jou thuis of op je werk? Maak dan een afspraak via het ophaalformulier. Wil je dat jouw device de volgende dag al opgehaald wordt? Vul dan het formulier voor 16:30 in.

Let op! Zorg ervoor dat je op de ophaaldag tussen 09:00 en 22:00 op een vaste locatie bent.

Hoe werkt opsturen?

Heb je nog vragen over onze reparatieservice? Neem dan gerust contact met ons op.

Service with a smile

Wij willen het voor jou niet moelijker maken dan dat het is, daarom hanteert Smartrepair een transparante werkwijze. Vooraf communiceren wij altijd met jou wat de reparatie en de hieraan verbonden kosten gaan zijn. Pas nadat jij akkoord geeft, gaan wij met de reparatie aan de slag. De tarieven die Smartrepair hanteert, zijn all-in. Je betaalt achteraf dus niet extra btw- of montagekosten.

Wij willen jou snel weer op weg helpen en doen dat op een open en eerlijke manier. Ook werken wij alleen met onderdelen van de allerhoogste kwaliteit en zoeken wij naar de allerbeste oplossing. Smartrepair staat dan ook garant voor smart service with a smile. Wij snappen dat jij vlot geholpen wilt worden en de beste oplossing wilt en daar zorgen onze monteurs dan ook voor.