Retouren & service

SWOOP staat garant voor het leveren van kwaliteit. Elk toestel wordt daarom op 50 verschillende punten gecontroleerd. Dankzij deze inspectie heeft ieder toestel weer de levensduur en kwaliteit van nieuw. Mocht jouw SWOOP toestel onverhoopt defect zijn, dan kun je er zeker van zijn dat SWOOP het voor je oplost. Je krijgt namelijk altijd 2 jaar garantie op jouw toestel. Defecten die ontstaan bij normaal gebruik lost SWOOP dan ook graag vakkundig voor je op. Vul onderstaand serviceformulier in, stuur je toestel op of kom langs en wij zorgen voor de rest.

Serviceformulier

Hoe kan ik mijn toestel retourneren?

  1. Print het serviceformulier uit en vul dit in.
  2. Meld je toestel aan. Je ontvangt dan een verzendlabel in de mail, waarmee je het toestel gratis naar ons toe kan sturen (mocht je niet in de gelegenheid zijn om een SWOOP Store te bezoeken).
  3. Je kunt de SWOOP doos gebruiken om het toestel in te verpakken. Zorg er in ieder geval voor dat het toestel goed beschermd is.
  4. Print vervolgens het retourlabel en plak deze op de doos.
  5. Breng het pakketje naar een PostNL servicepunt.
  6. Ga je langs bij een PostNL servicepunt, dan ontvang je een Track & Trace code. Hiermee kun je jouw geretourneerde toestel(len) volgen.
  7. Hebben wij het pakket ontvangen, dan ontvang je een bevestiging per e-mail.

Natuurlijk kun je ook bij een van onze SWOOP Stores langskomen, dan heb je geen verzendlabel nodig. Print het serviceformulier en kom langs bij één van onze SWOOP Stores. Onze medewerkers helpen je dan graag verder. 

Reparatie bij een defect

In het kort: bij normaal gebruik zou jouw SWOOP toestel gewoon perfect moeten werken en niet kapot moeten gaan. Gebeurt dit wel? Dan zorgt SWOOP ervoor dat je zo snel mogelijk weer een perfect werkend toestel in huis hebt. Een reparatie binnen de garantie is altijd kosteloos.

Niet alle reparaties vallen onder de garantievoorwaarden. Defecten die ontstaan door een val, stoot of vocht zijn hier voorbeelden van. SWOOP lost deze schades graag voor je op. Onze monteurs onderzoeken wat het probleem is, hoe dit opgelost kan worden en welke kosten hieraan verbonden zijn. Geen zorgen! De reparatie wordt pas in gang gezet nadat jij akkoord bent gegaan met het reparatievoorstel.

Meer weten over de garantievoorwaarden? Ga dan naar ‘SWOOP garantie’.

Herroepen

Je kunt je artikel ruilen of retourneren op het moment je onverhoopt toch niet tevreden bent met je bestelling. Binnen een termijn van 40 dagen is het mogelijk de koopovereenkomst te herroepen. Deze gaat termijn gaat in vanaf het moment u het artikel in ontvangst hebt genomen. Verdere, uitgebreide informatie is de te vinden op de pagina Herroepingsrecht .

Toegevoegd aan je winkelwagen:

  
    

Artikel

    

             {{var product.name}}     

    Verder winkelen   
  
    

Winkelwagen

    
0 products 0,-
    Naar kassa en afrekenen