MET OF ZONDER AFSPRAAK
12 MAANDEN GARANTIE
SNELLE REPARATIESERVICE

Samsung Galaxy S6 Edge reparatie

Heb je een probleem met je Samsung Galaxy S6 Edge en werkt je smartphone niet meer zoals je gewend bent? Je kunt zowel met als zonder afspraak langskomen bij een van onze vier vestigingen. In de meeste gevallen kan het probleem binnen 30 minuten verholpen worden. Heb je geen tijd om langs te komen? Maak dan gebruik van onze 24 uursservice.

Samsung Galaxy S6 Edge reparaties
Reparatie Omschrijving Prijs
Schermreparatie + LCD Het frontglas/scherm is kapot. Volledige unit moet vervangen worden 245,-
Achterkant De achterkant/zijkant is kapot/gescheurd. 69,-
Batterij De accu is snel leeg/laadt niet op. 75,-
Camera achterkant De camera aan de achterkant is kapot. 99,-
Camera voorkant De camera aan de voorkant is kapot. 79,-
Software herstel Mijn telefoon start niet goed op / blijft hangen. 25,-
Oorluidspreker Ik kan mensen niet verstaan tijdens het bellen. 69,-
Midframe Midframe van mijn Samsung is kapot. 139,-
Audio Jack Geen geluid uit de audio output. 89,-
Microfoon De tegenpartij hoort mij niet. 89,-
Trilfunctie Samsung trilt slecht of niet. 69,-
Laadconnector Samsung laadt niet op. 89,-
Moederbord Ik heb schade aan het moederbord/smartphone gaat niet meer aan. Op aanvraag
Vochtschade onderzoek De vochtschade wordt verwijderd door een chemische reiniging. 29,-
Ik weet mijn defect niet Als u niet weet wat het defect is onderzoeken wij dat kosteloos voor u. 0,-

 

Klaar terwijl je wacht service

30 minuten

1 | Samsung reparatie binnen 30 minuten

Kom langs! Binnen 30 minuten vaak al geholpen

Kom langs bij één van de 4 SWOOP winkels. In de meeste gevallen wordt jouw Samsung gerepareerd in de tijd dat jij een lekker kopje koffie drinkt. Vaak binnen 30 minuten loop jij weer met een gerepareerde Samsung naar buiten.



Reparatie in SWOOP Store

24-uursservice

2 | 24-uursservice

Heb je geen tijd om bij ons langs te komen? Maak dan gebruik van onze 24-uursservice. Je kunt dan je toestel toesturen via een PostNL-locatie. Binnen 24 uur na ontvangst zorgen wij dat je toestel weer wordt geretourneerd.




Toestel opsturen

Service with a smile

Wij willen het voor jou niet moelijker maken dan dat het is, daarom hanteren wij een transparante werkwijze. Vooraf communiceren wij altijd met jou wat de reparatie en de hieraan verbonden kosten gaan zijn. Pas nadat jij akkoord geeft, gaan wij met de reparatie aan de slag. De tarieven die SWOOP hanteert, zijn all-in. Je betaalt achteraf dus geen extra opslag of montagekosten.

Wij willen jou snel weer op weg helpen en doen dat op een open en eerlijke manier. Ook werken wij alleen met onderdelen van de allerhoogste kwaliteit en zoeken wij naar de allerbeste oplossing. SWOOP staat dan ook garant voor een goede service met een glimlach. Wij snappen dat jij vlot geholpen wilt worden en de beste oplossing wilt en daar zorgen onze monteurs dan ook voor.