conditie Sluiten

SWOOP biedt 3 verschillende condities. Welke van de drie je ook kiest, jouw refurbished toestel van SWOOP is altijd technisch 100% in orde.

Als nieuw:
Minimale gebruikerssporen, krasloos scherm. Batterij nieuw of nagenoeg nieuw.

Goed: Enkele gebruikerssporen, kan bijvoorbeeld lichte krasjes of minimale deukjes bevatten. Batterij nieuw of nagenoeg nieuw.

OK: Meerdere zichtbare gebruikerssporen, zoals krasjes en deukjes. toestel ziet er gebruikt uit, maar is altijd 100% technisch in orde.

MET OF ZONDER AFSPRAAK
12 MAANDEN GARANTIE
SNELLE REPARATIESERVICE

Reparatie

Problemen met je tablet? Gaat je laptop niet meer aan? Of heb je een barst in het scherm van je smartphone? Bij SWOOP kan je uitstekend terecht voor de reparatie van smartphones, tablets, laptops en MacBooks. Wij begrijpen dat je er niet op zit te wachten dat jouw laptop, smartphone, iPad of MacBook kapot gaat. Daarom zorgen wij ervoor dat je snel weer op weg geholpen wordt. Kom langs en vaak wordt de reparatie al binnen 30 minuten uitgevoerd. Je kunt uiteraard ook kiezen voor onze 24-uursservice. Bij SWOOP kun je gewoon langskomen voor een reparatie, vooraf een afspraak maken is niet nodig.

Klaar terwijl je wacht service

30 minuten

1 | Reparatie binnen 30 minuten

Kom langs! Binnen 30 minuten vaak al geholpen

Kom langs bij één van de 5 SWOOP winkels. In de meeste gevallen wordt jouw toestel gerepareerd in de tijd dat jij een lekker kopje koffie drinkt. Vaak binnen 30 minuten loop jij weer met een gerepareerd toestel naar buiten.

Reparatie in SWOOP Store

24-uurservice

2 | 24-uursservice

Heb je geen tijd om bij ons langs te komen? Maak dan gebruik van onze 24-uursservice. Je kunt dan je toestel laten ophalen door PostNL of je stuurt het via PostNL naar ons op. Welke optie je ook kiest, binnen 24 uur na ontvangst zorgen wij dat jij je toestel weer terug hebt.


Toestel opsturen

Service with a smile

Wij willen het voor jou niet moelijker maken dan dat het is, daarom hanteren wij een transparante werkwijze. Vooraf communiceren wij altijd met jou wat de reparatie en de hieraan verbonden kosten gaan zijn. Pas nadat jij akkoord geeft, gaan wij met de reparatie aan de slag. De tarieven die SWOOP hanteert, zijn all-in. Je betaalt achteraf dus geen extra opslag of montagekosten.

Wij willen jou snel weer op weg helpen en doen dat op een open en eerlijke manier. Ook werken wij alleen met onderdelen van de allerhoogste kwaliteit en zoeken wij naar de allerbeste oplossing. SWOOP staat dan ook garant voor een goede service met een glimlach. Wij snappen dat jij vlot geholpen wilt worden en de beste oplossing wilt en daar zorgen onze monteurs dan ook voor.