Verzenden en ontvangen

Bij SWOOP doen wij er uiteraard alles aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u of de aangegeven bezorglocatie af te leveren. 

Bezorgen in Nederland: Voor 20:00 uur besteld, morgen in huis

Wij houden het simpel: op werkdagen voor 20:00 uur besteld, morgen in huis. Houd er rekening mee dat in het weekend of rondom feestdagen onze levertijden kunnen afwijken. In Nederland verzenden wij uw bestelling via PostNL of DHL. Zodra uw pakket verzonden is, ontvangt u van ons per mail een verzendbevestiging. Hierin vindt u de Track&Trace-code van PostNL of DHL waarmee u uw pakket kunt volgen.

Plaats u een bestelling met een zakelijk afleveradres, dan wordt er niet op maandag en 's avonds geleverd.

Bent u niet thuis tijdens de eerste afleverpoging? Dat is geen probleem. De bezorger geeft het pakket af bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie. Hier kunt u het pakket gedurende een week alsnog ophalen. Na deze periode zal deze locatie het pakket aan ons retourneren.

Als u niet aanwezig bent bij de bezorging van het pakket, geldt voor DHL dat u middels de code op de gele kaart dezelfde dag nog een nieuwe bezorging kunt inplannen voor een andere dag. Thuis of bij een DHL servicepoint. Het kan ook zijn dat het pakket bij de buren is afgeleverd, dan staat op de gele kaart bij welk huisnummer dat is gedaan.

Waddeneilanden

Op de waddeneilanden is bezorging in het weekend helaas niet mogelijk.

Bezorgen in België: Voor 20:00 uur besteld, overmorgen in huis*

Onze Belgische klanten ontvangen de bestellingen binnen twee werkdagen. Wij verzenden uw bestelling met DPD. Zodra uw product verzonden is, ontvangt u van ons per mail een verzenbevestiging. Hierin vindt u de Tracking code waarmee u uw pakket kunt volgen.

Bent u niet thuis tijdens de eerste afleverpoging? Dat is geen probleem, de bezorger probeert het nog een tweede keer. Bent u ook dan niet thuis? Dan wordt het pakket retour gestuurd aan ons.

De verzendingen van iPhones vinden plaats vanuit een extern magazijn. Dezen worden geleverd met DHL. Er worden in totaal twee afleverpogingen gedaan. Indien u niet thuis bent gaat het pakket weer terug naar het warehouse.

*Houd rekening met een eventuele vertraging door strenge grenscontroles, wij vragen samen met de vervoerders uw begrip.

Verzending wijzigen

Houd er rekening mee dat wanneer wij het pakket hebben verzonden, wij hier helaas geen invloed meer op uit kunnen oefenen. Mocht u nog vragen hebben over de levering, vragen wij u vriendelijk om contact op te nemen met PostNL, DHL of DPD.

Filters toepassen Filters toepassen