Wanneer ontvang ik mijn bestelling?


Bij SWOOP doen wij er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo spoedig mogelijk bij jou of de aangegeven Store af te leveren. Als er geen levertijd vermeld staat bij het product, dan is deze direct leverbaar. Als er een langere levertijd van toepassing is, staat dit duidelijk vermeld bij het product. Hieronder vind je meer informatie.

Voor 23:59 besteld, morgen in huis

In de meeste gevallen geldt: op werkdagen voor 23:59 besteld, is morgen in huis. Houd er rekening mee dat in het weekend onze levertijden afwijken! Bestel je op zaterdag voor 21:00, dan heb je jouw SWOOP pakketje de volgende dag in huis.

Langere levertijd
In sommige gevallen werkt SWOOP met een iets langere levertijd. Dit staat ook duidelijk aangegeven op de productpagina tijdens het bestellen. Jouw pakket zal binnen de aangegeven termijn verzonden worden.

Ophalen SWOOP Store
Heb je ervoor gekozen om je bestelling op te komen halen in één van onze SWOOP Stores? Dan nemen wij contact met je op zodra het klaar is om op te halen.

Pakket volgen
Wij verzenden jouw pakket via PostNL. Zodra deze verzonden is, krijg je hier een bericht over per e-mail. In deze e-mail staat een Track & Trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen.
Ben je niet thuis tijdens de eerste afleverpoging? Geen probleem! PostNL komt de volgende werkdag nogmaals bij je langs. Vanaf dit moment kun je online, tegen betaling, het afleveradres eventueel wijzigen. Indien je tijdens de tweede afleverpoging helaas ook niet aanwezig kon zijn, dan geeft de bezorger jouw pakket af bij de voor jou dichtstbijzijnde PostNL locatie. Hier kun je jouw pakket gedurende 3 weken alsnog ophalen. Na deze 3 weken zal deze locatie het pakket naar ons retourneren.

Houd er rekening mee dat wanneer wij het pakket hebben verzonden, wij hier helaas geen invloed meer op uit kunnen oefenen. Mocht je nog vragen hebben over de levering, vragen wij je vriendelijk om contact op te nemen met PostNL.