Verzenden en ontvangen

Bij SWOOP doen wij er uiteraard alles aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u of de aangegeven bezorglocatie af te leveren. 

Bezorgen in Nederland: Voor 23:59 besteld, morgen in huis

Wij houden het simpel: op werkdagen voor 23:59 besteld, morgen in huis. Houd er rekening mee dat in het weekend of rondom feestdagen onze levertijden kunnen afwijken. In Nederland verzenden wij uw bestelling via PostNL. Zodra uw pakket verzonden is, ontvangt u van ons per mail een verzendbevestiging. Hier in vindt u de Track & Trace code waarmee u uw pakket kunt volgen.

Bent u niet thuis tijdens de eerste afleverpoging? Dat is geen probleem. PostNL komt de volgende werkdag nogmaals bij u langs. Vanaf dit moment kunt u eventueel in de PostNL-app het afleveradres wijzigen.

Mocht u tijdens de tweede afleverpoging onverhoopt niet aanwezig zijn, dan geeft de bezorger het pakket af bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie. Hier kunt u het pakket gedurende 3 weken alsnog ophalen. Na deze drie weken zal deze locatie het pakket aan ons retourneren.

Waddeneilanden

Op de waddeneilanden is bezorging in het weekend helaas niet mogelijk.

Bezorgen in België: Voor 23:59 besteld, overmorgen in huis

Onze Belgische klanten ontvangen de bestellingen binnen twee werkdagen. Wij verzenden uw bestelling met DPD. Zodra uw product verzonden is, ontvangt u van ons per mail een verzenbevestiging. Hierin indt u de Tracking code waarmee u uw pakket kunt volgen.

Bent u niet thuis tijdens de eerste afleverpoging? Dat is geen probleem. Dan geeft de bezorger het pakket af bij de dichtstbijzijnde Bpost locatie. Hier kunt u het pakket gedurende 3 weken alsnog ophalen. Na deze 3 weken zal deze locatie het pakket aan ons retourneren.

Verzending wijzigen

Houd er rekening mee dat wanneer wij het pakket hebben verzonden, wij hier helaas geen invloed meer op uit kunnen oefenen. Mocht u nog vragen hebben over de levering, vragen wij u vriendelijk om contact op te nemen met PostNL of DPD.