Veelgestelde vragen

Welke producten verkoopt SWOOP?
SWOOP verkoopt apparaten die technisch 100% in orde zijn. Ons huidige assortiment vindt u in onze webshop. Ons assortiment wordt dagelijks bijgewerkt. Zit het toestel waar u naar op zoek bent er niet tussen, dan adviseren wij u om uzelf in te schrijven voor onze assortiment-update e-mails. Het invulformulier hiervoor vindt u onderaan elke productpagina. Heeft u het apparaat waar u naar op zoek was gevonden? Geen probleem, onderaan elke mail kunt u uzelf afmelden voor deze maillijst. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast bieden wij ook een extra garantie van twee jaar. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Onze producten zijn verkrijgbaar in drie verschillende condities: zo goed als nieuw, kleine zichtbare gebruikssporen, duidelijk zichtbare gebruikssporen. Voor meer informatie over de staat van de apparaten verwijzen wij u graag door naar de pagina condities toestellen.

Heb ik garantie bij SWOOP?
SWOOP staat voor uitstekende service. Zo krijgt u, naast de bovengenoemde wettelijke garantie, altijd 2 jaar garantie op uw aankoop. Dankzij de uitgebreide technische inspectie is uw aankoop altijd van dé allerhoogste kwaliteit. Eventuele defecten die gevonden worden, worden direct verholpen. Ook krijgt het toestel een software-update en wordt de batterij gecontroleerd en indien nodig vervangen. Hierdoor heeft u altijd de zekerheid dat uw refurbished toestel technisch 100% in orde is.

Zijn alle toestellen van SWOOP simlockvrij?
Ja, al onze toestellen worden simlockvrij verkocht.

Wat zijn de verzendkosten?
U hoeft geen verzendkosten te betalen als u binnen Nederland of België woont. Bij SWOOP staan we voor uitstekende service. Daarom nemen we de verzendkosten voor onze rekening.

Waar komen de SWOOP producten vandaan?
De toestellen die op SWOOP.nl zijn te verkrijgen, komen uit het bedrijfsleven. Alle toestellen worden uitvoerig getest en waar nodig hersteld. We controleren bovendien of de toestellen gestolen of geheeld zijn. Op deze manier bent u altijd verzekerd van een eerlijke en perfecte aankoop.

Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt op vele manieren betalen. Zo kunt u gebruikmaken van iDeal, PayPal en de creditcards Mastercard, VISA, Bancontact / Mistercash.

Kan ik mijn bestelling annuleren en retourneren?
Natuurlijk. Wettelijk gezien heeft u een herroepingsrecht van 15 dagen. Binnen die 15 dagen kunt u uw aankoop retourneren en krijgt u het volledige aankoopbedrag terug. SWOOP doet daar graag nog een extra schepje bovenop. Wij geven u 30 dagen bedenktijd, waarbij u na de wettelijke vastgestelde termijn van 15 dagen het toestel kunt retourneren en het aankoopbedrag retour krijgt. Uitgebreidere informatie over retourneren is te vinden op de pagina herroepingsrecht.

Wat is de levertijd van een artikel als ik op SWOOP.nl bestel?
Bestellingen op werkdagen voor 22.00 uur, worden dezelfde werkdag verstuurd. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan informeren wij u hierover.

Hoe verloopt het bestelproces?
Bent u van plan een product te kopen bij SWOOP? Voeg het product dan toe aan uw online winkelwagen en klik op de button 'Bestellen'. Vervolgens vult u de juiste factuurgegevens, verzendgegevens en betaalwijze in. Nadat alle gegevens correct zijn ingevuld en gecontroleerd, klikt u op de button 'Naar Betalen'. Hiermee voltooit u de bestelling. U ontvangt een bevestiging van uw bestelling op het door u ingevoerde e-mailadres.

Kun je bij SWOOP ook achteraf betalen?
SWOOP biedt momenteel geen Afterpay aan als achteraf betaalmogelijkheid. Hiervoor zijn wij namelijk verplicht betaalgegevens aan derden te verstrekken en dat vinden wij niet wenselijk.

Wie bezorgt mijn aankoop?
In Nederland bezorgt PostNL (België: DPD) uw aankoop bij het door u opgegeven adres. Bezorging is gratis. U kunt tijdens het bestelproces aangeven op welke datum uw bestelling moet worden bezorgd. Bent u onverhoopt niet thuis? Dan komt PostNL de volgende werkdag terug (DPD biedt het pakket aan bij het dichtstbijzijnde Bpost kantoor). Kijk hier voor meer informatie over verzenden en bezorgen.

Wat kan ik doen als ik niet helemaal tevreden ben met de afhandeling van mijn klacht?
Onze klantenservice probeert u altijd zo goed mogelijk te helpen. Heeft u opmerkingen over de afhandeling van uw klacht? Neem dan contact met ons op via 030-7537801. U kunt natuurlijk ook een e-mail sturen naar info@swoop.nl. Onze medewerkers gaan dan op zoek naar de beste oplossing voor u. Kom u er met ons niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Europese online geschil platform.

Het antwoord op mijn vraag staat hier niet bij. Zijn jullie ook telefonisch bereikbaar?
Jazeker. Onze klantenservice is telefonisch op maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. U kunt natuurlijk ook een e-mail sturen naar info@swoop.nlOok als u een klacht of opmerking heeft, kunt u deze telefonisch of per e-mail doorgeven. Wij doen er vervolgens alles aan om deze zo snel en goed mogelijk op te lossen. U krijgt in ieder geval altijd binnen 24 uur een inhoudelijke reactie van ons.

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice staat voor u klaar!

Filters toepassen Filters toepassen