conditie Sluiten

SWOOP biedt 3 verschillende condities. Welke van de drie je ook kiest, jouw refurbished toestel van SWOOP is altijd technisch 100% in orde.

Als nieuw:
Minimale gebruikerssporen, krasloos scherm. Batterij nieuw of nagenoeg nieuw.

Goed: Enkele gebruikerssporen, kan bijvoorbeeld lichte krasjes of minimale deukjes bevatten. Batterij nieuw of nagenoeg nieuw.

OK: Meerdere zichtbare gebruikerssporen, zoals krasjes en deukjes. toestel ziet er gebruikt uit, maar is altijd 100% technisch in orde.

Ruilen, retourneren en repareren


SWOOP staat garant voor kwaliteit, want elk apparaat is op meer dan 50 verschillende punten gecontroleerd. Dankzij deze inspectie heeft ieder apparaat de levensduur en kwaliteit van een nieuw product. Omdat we hier heel zeker van zijn, geven we 2 jaar garantie op al jouw aankopen. Mocht jouw SWOOP aankoop dus onverhoopt defect zijn, dan kun je er zeker van zijn dat SWOOP het voor je oplost. 

Aankoop laten repareren

Bij normaal gebruik zou jouw SWOOP aankoop perfect moeten werken en niet kapot moeten gaan. Gebeurt dit toch? Dan zorgt SWOOP ervoor dat je zo snel mogelijk weer een perfect werkend apparaat in huis hebt. Een reparatie binnen de garantietermijn (2 jaar) is altijd kosteloos. Echter vallen niet alle reparaties vallen onder de garantievoorwaarden, denk aan defecten die ontstaan door een val, stoot of vocht. Uiteraard lost SWOOP deze schades ook graag voor je op. Onze experts zullen altijd eerst het probleem onderzoeken en vooraf aangeven welke kosten de reparatie met zich meebrengt. De reparatie wordt pas uitgevoerd nadat jij akkoord bent gegaan met de bijbehorende kosten.

Meer weten over de garantievoorwaarden? Kijk dan bij ‘SWOOP garantie’.

Aankoop ruilen of retourneren

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met je aankoop, dan kun je je aankoop ruilen of retourneren binnen een termijn van 40 dagen. Deze termijn gaat in vanaf het moment dat je het product in ontvangst hebt genomen.

Neem voor het ruilen of retourneren contact op met ons. Verdere informatie is te vinden bij ‘Herroepingsrecht’.

Uiteraard kun je ook bij een van onze SWOOP stores langskomen om je aankoop te retourneren. Print het serviceformulier dan uit en kom langs. Onze medewerkers helpen je graag verder.