Ruilen en retourneren

Verkeerd besteld of ontvangen

Heeft u per ongeluk het verkeerde product besteld? Kan gebeuren! Geen probleem. Of heeft u per ongeluk het verkeerde product ontvangen of is deze defect geleverd? Geef via de chat, e-mail of de telefoon aan welk product u graag van ons wenst te ontvangen. Wij gaan u dan voorzien van de juiste retourprocedure. Indien u hierna nog bij dient te betalen, zullen wij u een betaalverzoek sturen zodat u dit bedrag aan ons kunt voldoen. Wanneer u een bedrag van ons teruggestort krijgt, zullen wij dit achteraf zo spoedig mogelijk voor u in orde maken.

Herroepen

Bevalt een product toch niet zo goed of voldoet deze niet aan uw verwachtingen? Dat is vervelend om te horen! Vul het formulier in en dan sturen wij u per mail het retouradres en verdere retourinstructies.

LET OP: check voordat u verder gaat de regels omtrent herroepingsrecht.

Herroeping melden

Hoe levert u een product aan?

iPhone of iPad:

Wanneer u een iPhone of iPad terugstuurt aan SWOOP, dan dient deze aan onderstaande instructies te voldoen. Wanneer één of meerdere stappen niet volledig afgerond zijn, kan het behandelen van uw device helaas vertraging oplopen.

  • Verwijder de functie Zoek Mijn iPhone (Zoek mijn iPhone verwijderen iPhone/iPad)

  • Koppel het iCloud account los (iCloud loskoppelen) van de telefoon

  • Maak een back-up (Back-up maken), om gegevensverlies te voorkomen

  • Zet het device terug naar fabrieksinstellingen (fabrieksinstellingen herstellen)

  • Haal de simkaart eruit

MacBook of iMac:

Wanneer u een MacBook of iMac terugstuurt aan SWOOP, dan dient deze aan onderstaande instructies te voldoen. Wanneer één of meerdere stappen niet volledig afgerond zijn, kan het behandelen van uw device helaas vertraging oplopen.

  • Maak een back-up maken (Back-up maken), om gegevensverlies te voorkomen

  • Zet het device terug naar fabrieksinstellingen (fabrieksinstellingen herstellen)
Filters toepassen Filters toepassen