conditie Sluiten

Swoop toestellen zijn technisch 100% in orde en worden gecontroleerd op minimaal 50 punten.

Als nieuw: Toestel komt zonder gebruikerssporen, dus letterlijk ‘als nieuw’.
Zeer goed: Toestel heeft slechts één tot drie lichte gebruikerssporen.
Goed: Toestel heeft verschillende lichte gebruikerssporen, geen zware.

Alle Swoop toestellen zijn inclusief 2 jaar garantie.

SWOOP Garantie

SWOOP staat voor uitstekende kwaliteit. Zo krijg je altijd 2 jaar garantie op jouw aankoop. Deze garantie kan worden gegeven omdat het apparaat door in-house reparatiespecialist Smartrepair uitgebreid is getest op meer dan 50 punten. Eventuele defecten worden daardoor direct verholpen. Ook krijgt het toestel een software-update en wordt de batterij gecontroleerd (en indien nodig vervangen). Bij SWOOP heb je hierdoor altijd de zekerheid dat jouw apparaat technisch 100% in orde is. En mocht er onverhoopt toch iets defect blijken, dan kun je ervan uitgaan dat SWOOP dit direct voor je oplost. De garantie is dan ook alleen geldig bij SWOOP. Laat je jouw toestel bij een andere partij repareren, dan vervalt de garantie.

Reparatie

Heb je door eigen toedoen schade opgelopen aan jouw apparaat? Dan kun je dit tegen een scherp tarief laten repareren in één van onze vijf winkels in Den Bosch, Almere, Nijmegen, Utrecht en Tilburg. Onze in-house reparatiespecialist Smartrepair voert alle reparaties - waar mogelijk - binnen 30 minuten uit. 

Om voor de garantie in aanmerking te komen, moeten wij het apparaat fysiek kunnen onderzoeken. Je dient dus met het apparaat langs te komen in één van onze SWOOP winkels of je kunt het apparaat naar ons opsturen. Woon je in Nederland of België, dan nemen wij de verzendkosten voor rekening. Verzendkosten vanuit een ander land dan Nederland en België zijn voor eigen rekening. Reparatie of diagnose door derden in het land van verblijf is geen grond voor garantie.

Op de batterij krijg je 6 maanden garantie.


Onze garantie geldt niet op:

  • Schade die is ontstaan door val, druk, stoot, gebruik of vocht*. De medewerkers van SWOOP bepalen of dit het geval is.
  • Schade die is veroorzaakt door kortsluiting van buitenaf. Voorbeelden hiervan zijn blikseminslag of het gebruik van een verkeerde adapter.
  • Een toestel dat vol stof zit. Dit kan namelijk ook defecten veroorzaken.
  • Een apparaat die door een derde partij geopend is.

Problemen bij ontvangst

Heb jij een toestel bij ons besteld, maar ondervind je er problemen mee bij ontvangst? Meld dit dan binnen 2 werkdagen na ontvangst aan ons via klantenservice@swoop.nl of via 088 777 36 00. Dan zoeken we samen naar een snelle oplossing voor je probleem.

* Toelichting op val-, druk-, stoot-, gebruik- of vochtschade:

Dit type schade kan op meerdere manier ontstaan. Veelvoorkomende oorzaken zijn veelvuldig gebruik of het stoten/laten vallen van het apparaat. Dit kan als resultaat hebben dat het product niet meer naar behoren functioneert. Ook wanneer er een sterke druk op het apparaat wordt uitgeoefend, kan schade ontstaan. Denk aan het gaan zitten op je toestel of het dragen van je toestel in een te strakke broek(zak). Hierdoor kan je toestel kromtrekken. Dit kan schade veroorzaken die aan de buitenkant niet zichtbaar is, maar waardoor een aantal functies niet meer (goed) werken.

* Toelichting op water- of vochtschade:

Water- of vochtschade kan verschillende oorzaken hebben. Het meest voorkomend is het in contact komen van het apparaat met water of een andere vloeistof. Gebruik je je telefoon in een vochtige ruimte, dan kan er ook schade optreden. Denk aan telefoon-gebruik in de badkamer of wanneer het mistig is. Daarnaast kunnen zweet, klamme handen of grote verschillen in temperatuur er ook voor zorgen dat je telefoon niet meer naar behoren functioneert.

Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact met ons op, dit kan telefonisch via 088 777 36 00 of via mail. Uiteraard ben je ook van harte welkom in één van onze winkels.