Garantie

SWOOP staat voor uitstekende kwaliteit. Voor alle producten die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast bieden wij een extra garantie van twee jaar. Deze garantie kunnen wij u geven omdat onze producten op meer dan 50 punten gecontroleerd worden. Hierdoor zijn wij er zeker van dat deze aan de hoge kwaliteitseisen voldoen die SWOOP van haar producten verlangt. Daarnaast krijgt het toestel een software-update en wordt de batterij gecontroleerd en indien nodig vervangen. Bij SWOOP heeft u hierdoor altijd de zekerheid dat uw toestel technisch 100% in orde is. Mocht er onverhoopt toch iets defect blijken, dan kunt u ervan uitgaan dat wij dit direct voor u oplossen. Deze garantie is alleen geldig bij SWOOP. Wanneer u uw toestel toestel bij een andere partij laat repareren, vervalt de garantie.

Basic, andere aanbieders

SWOOP Premium, onze standaard!

Premium + Keurmerk Refurbished

Termijn

1 jaar

2 jaar

2 jaar

Kosten

Standaard bij andere aanbieders.

Bij SWOOP standaard bij uw aankoop.

Inclusief bij uw aankoop met het Keurmerk Refurbished label.

Dekking

U heeft alleen garantie op de hardware. Accessoires vallen niet onder garantie.

Garantie op de hardware met uitzondering van de glasplaat. De accu, het toetsenbord, de muis en de oplader hebben een beperkte garantie van 1 jaar.

Garantie op de hardware, waarbij de accu en de oplader ook onder het 2 jaar garantie beleid vallen. Accessoires hebben een beperkte garantie van 1 jaar.

Software

U betaald voor extra service wat betreft hardware.

Kosteloos een herinstallatie van het besturingssysteem.

Kosteloos een herinstallatie van het besturingssysteem.

Niet inbegrepen

Door u gemaakte verpakkingskosten, software-installatiekosten, data-herstelkosten, dataverlies, vochtschade, valschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade.

Door u gemaakte verpakkingskosten, software-installatiekosten, data-herstelkosten, dataverlies, vochtschade, valschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade.

Door u gemaakte verpakkingskosten, software-installatiekosten, data-herstelkosten, dataverlies, vochtschade, valschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade.

Reparatie

Om voor de garantie in aanmerking te komen, moeten wij het product fysiek onderzoeken. Hiervoor dient u het apparaat het apparaat dus naar ons op te sturen. Woont u in Nederland of België, dan nemen wij de verzendkosten voor rekening. Verzendkosten vanuit een ander land dan Nederland en België zijn voor eigen rekening. Reparatie of diagnose door derden in het land van verblijf is geen grond voor garantie. Een reparatie duurt maximaal 15 werkdagen.

Onze garantie geldt niet op:

  • Schade die is ontstaan door val, druk, stoot, vocht* of gebruik**. De medewerkers van SWOOP bepalen of dit het geval is.
  • Schade die is veroorzaakt door kortsluiting van buitenaf. Voorbeelden hiervan zijn blikseminslag of het gebruik van een verkeerde adapter.
  • Een toestel dat vol stof zit. Dit kan namelijk ook defecten veroorzaken.
  • Een toestel die door een derde partij geopend is.

Problemen bij ontvangst

Heeft u een toestel bij ons besteld, maar ondervindt er problemen mee bij ontvangst? Wij verzoeken u vriendelijk dit te melden aan onze klantenservice (chat) of via 030-7537801. Dan zoeken wij samen naar een snelle oplossing voor uw probleem.

* Toelichting op water- of vochtschade:

Water- of vochtschade kan verschillende oorzaken hebben. Het meest voorkomend is het in contact komen van het toestel met water of een andere vloeistof. Gebruikt u uw telefoon in een vochtige ruimte, dan kan er ook vochtschade optreden. Denk aan telefoongebruik in de badkamer of wanneer het mistig is. Daarnaast kunnen zweet, klamme handen of grote verschillen in temperatuur er ook voor zorgen dat uw telefoon niet meer naar behoren functioneert.

** Toelichting op val-, druk-, stoot- of gebruikschade:

Dit type schade kan op meerdere manier ontstaan. Veelvoorkomende oorzaken zijn veelvuldig gebruik of het stoten/laten vallen van het toestel. Dit kan als resultaat hebben dat het product niet meer naar behoren functioneert. Ook wanneer er een sterke druk op het toestel wordt uitgeoefend, kan schade ontstaan. Denk aan het gaan zitten op uw toestel of het dragen van uw toestel in een te strakke broek(zak). Hierdoor is het mogelijk dat het toestel kromtrekt. Dit kan schade veroorzaken die aan de buitenkant niet zichtbaar is, maar waardoor een aantal functies niet meer (goed) functioneren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice staat voor u klaar!
Hier vindt u de algemene voorwaarden.

Filters toepassen Filters toepassen