conditie Sluiten

SWOOP biedt 3 verschillende condities. Welke van de drie je ook kiest, jouw refurbished toestel van SWOOP is altijd technisch 100% in orde.

Als nieuw:
Minimale gebruikerssporen, krasloos scherm. Batterij nieuw of nagenoeg nieuw.

Goed: Enkele gebruikerssporen, kan bijvoorbeeld lichte krasjes of minimale deukjes bevatten. Batterij nieuw of nagenoeg nieuw.

OK: Meerdere zichtbare gebruikerssporen, zoals krasjes en deukjes. toestel ziet er gebruikt uit, maar is altijd 100% technisch in orde.

SWOOP Garantie

SWOOP staat voor uitstekende kwaliteit. Zo krijg je altijd 2 jaar garantie op jouw aankoop. Deze garantie kan worden gegeven omdat onze toestellen op meer dan 50 punten worden gecontroleerd. Ook krijgt het toestel een software-update en wordt de batterij gecontroleerd (en indien nodig vervangen). Bij SWOOP heb je hierdoor altijd de zekerheid dat jouw toestel technisch 100% in orde is. En mocht er onverhoopt toch iets defect blijken, dan kun je ervan uitgaan dat SWOOP dit direct voor je oplost. De garantie is dan ook alleen geldig bij SWOOP. Laat je jouw toestel bij een andere partij repareren, dan vervalt de garantie.

Reparatie

Heb je door eigen toedoen schade opgelopen aan jouw toestel? Dan kun je dit tegen een scherp tarief laten repareren in één van onze vier winkels in Den Bosch, Nijmegen, Utrecht en Tilburg. Wij voeren alle reparaties - waar mogelijk - binnen 30 minuten uit. 

Om voor de garantie in aanmerking te komen, moeten wij het toestel fysiek kunnen onderzoeken. Je dient dus met het toestel langs te komen in één van onze SWOOP winkels of je kunt het toestel naar ons opsturen. Woon je in Nederland of België, dan nemen wij de verzendkosten voor rekening. Verzendkosten vanuit een ander land dan Nederland en België zijn voor eigen rekening. Reparatie of diagnose door derden in het land van verblijf is geen grond voor garantie.


Onze garantie geldt niet op:

  • Schade die is ontstaan door val, druk, stoot, gebruik of vocht*. De medewerkers van SWOOP bepalen of dit het geval is.
  • Schade die is veroorzaakt door kortsluiting van buitenaf. Voorbeelden hiervan zijn blikseminslag of het gebruik van een verkeerde adapter.
  • Een toestel dat vol stof zit. Dit kan namelijk ook defecten veroorzaken.
  • Een toestel die door een derde partij geopend is.

Problemen bij ontvangst

Heb jij een toestel bij ons besteld, maar ondervind je er problemen mee bij ontvangst? Meld dit dan binnen 2 werkdagen na ontvangst aan ons via info@swoop.nl of via 088 777 36 00. Dan zoeken we samen naar een snelle oplossing voor je probleem.

* Toelichting op val-, druk-, stoot-, gebruik- of vochtschade:

Dit type schade kan op meerdere manier ontstaan. Veelvoorkomende oorzaken zijn veelvuldig gebruik of het stoten/laten vallen van het toestel. Dit kan als resultaat hebben dat het product niet meer naar behoren functioneert. Ook wanneer er een sterke druk op het toestel wordt uitgeoefend, kan schade ontstaan. Denk aan het gaan zitten op je toestel of het dragen van je toestel in een te strakke broek(zak). Hierdoor kan je toestel kromtrekken. Dit kan schade veroorzaken die aan de buitenkant niet zichtbaar is, maar waardoor een aantal functies niet meer (goed) werken.

* Toelichting op water- of vochtschade:

Water- of vochtschade kan verschillende oorzaken hebben. Het meest voorkomend is het in contact komen van het toestel met water of een andere vloeistof. Gebruik je je telefoon in een vochtige ruimte, dan kan er ook schade optreden. Denk aan telefoon-gebruik in de badkamer of wanneer het mistig is. Daarnaast kunnen zweet, klamme handen of grote verschillen in temperatuur er ook voor zorgen dat je telefoon niet meer naar behoren functioneert.

Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact met ons op, dit kan telefonisch via 088 777 36 00 of via mail. Uiteraard ben je ook van harte welkom in één van onze winkels.