Faillissement Smart Repair

Wat vervelend dat u een probleem ondervindt met uw toestel.

Smartrepair B.V., de voormalig eigenaar van Swoop is op 24 oktober failliet verklaard. Indien u voor 24 oktober 2018 een refurbished toestel bij SmartRepair B.V. of Swoop gekocht hebt of heeft laten repareren, is de garantie vanwege het faillissement komen te vervallen. Omdat deze rechtspersoon niet is overgenomen, kunnen wij u daarom op een toestel dat voor het faillissement is aangeschaft helaas geen garantie verstrekken.

Smartrepair B.V. en de handelsnaam Swoop zijn inmiddels door de curator in verschillende delen doorverkocht aan twee partijen.

Momenteel wordt er overlegd over een mogelijke tegemoetkoming naar klanten die nog garantie hadden bij de vorige eigenaar van Swoop. Wij verwachten hier binnenkort meer duidelijkheid over te hebben.

Producten die aan de vorige eigenaar van Swoop geretourneerd zijn, vallen onder de verantwoordelijkheid van de curator. U dient zelf contact met de curator op te nemen om uw eigendommen te claimen.

Het faillissement betreft de bedrijfsactiviteiten van Smartrepair B.V. en de handelsnamen Swoop en Sellmydevice. Als curator is aangesteld mr M.W. Steenpoorte. Het insolventienummer van deze zaak is F.01/18/297.

Wij vragen u om vanaf 17 december contact op te nemen zodat we kunnen kijken naar uw probleem.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Swoop

Ps.

U kunt ons, via het speciale email adres faillissement.smartrepair@swoop.nl een bericht sturen met uw storing, echter kunnen wij u pas na 17 december een antwoord sturen.