conditie Sluiten

SWOOP biedt 3 verschillende condities. Welke van de drie je ook kiest, jouw refurbished toestel van SWOOP is altijd technisch 100% in orde.

Als nieuw:
Minimale gebruikerssporen, krasloos scherm. Batterij nieuw of nagenoeg nieuw.

Goed: Enkele gebruikerssporen, kan bijvoorbeeld lichte krasjes of minimale deukjes bevatten. Batterij nieuw of nagenoeg nieuw.

OK: Meerdere zichtbare gebruikerssporen, zoals krasjes en deukjes. toestel ziet er gebruikt uit, maar is altijd 100% technisch in orde.

SWOOP klantenservice

Algemeen

SWOOP account

Verzenden en bezorgen

Inschrijven nieuwsbrief

Betaalinformatie

Toestel hulp

Algemene voorwaarden 

Contact

Uiteraard kun je voor je vragen ook altijd langskomen in één van onze vier winkels.

Garantie, repareren & retourneren

SWOOP garantie

Repareren

Retourneren

Contact

Uiteraard kun je voor je vragen ook altijd langskomen in één van onze vier winkels.

Service with a smile

Wij willen het voor jou niet moelijker maken dan dat het is, daarom hanteert Smartrepair een transparante werkwijze. Vooraf communiceren wij altijd met jou wat de reparatie en de hieraan verbonden kosten gaan zijn. Pas nadat jij akkoord geeft, gaan wij met de reparatie aan de slag. De tarieven die Smartrepair hanteert, zijn all-in. Je betaalt achteraf dus niet extra btw- of montagekosten.

Wij willen jou snel weer op weg helpen en doen dat op een open en eerlijke manier. Ook werken wij alleen met onderdelen van de allerhoogste kwaliteit en zoeken wij naar de allerbeste oplossing. Smartrepair staat dan ook garant voor smart service with a smile. Wij snappen dat jij vlot geholpen wilt worden en de beste oplossing wilt en daar zorgen onze monteurs dan ook voor.