ISO-gecertificeerd en 25 jaar ervaring
Al + 100.000 refurbished devices geleverd
2 jaar garantie en 30 dagen gratis retourneren

iPhone

In 2021 kun je nog prima uit de voeten met een Refurbished iPhone uit de X, 11 of 12 serie

Veelgestelde vragen

Als u uw device veel gebruikt, loopt het opslaggeheugen langzaam vol met allerlei apps, foto's, video's, bestanden en processen. Hierdoor kan deze langzamer worden, vastlopen en kan de accuduur korter worden. Bestanden verwijderen Probeer eens om uw toestel op te schonen door wat dingen te verwijderen. Denk hierbij aan apps die niet worden gebruikt, foto's en video's die u nooit bekijkt en bestanden die u niet meer nodig hebt. Hierna staan er minder bestanden op het device, wordt deze een stuk sneller en zal dit de accuduur verlengen. Toestel resetten Voordat u voor de reset kiest, maakt u een back-up van uw device. Alle bestanden die zijn opgeslagen worden bij de reset namelijk verwijdert. Als u helemaal met een schone lei wilt beginnen, dan kunt u het toestel resetten naar de fabrieksinstellingen. Hierna is uw toestel weer ingesteld zoals deze uit de fabriek kwam. Hieronder staan de links om dit uit te kunnen voeren: Apple device Maak een back-up Reset apparaat naar fabrieksinstellingen
Reageert het touchscreen van uw smartphone of tablet niet goed? Doorloop dan eerst eens onderstaande stappen. Vaak kan dit simpel vanuit huis door u zelf opgelost worden. Herstart uw toestel Start uw toestel opnieuw op. Wanneer u dit doet ververst uw toestel als het ware de vorige sessie en begint u weer opnieuw. Lukt het niet op de normale manier? Doe dit dan geforceerd door de 'Home-knop' en de 'aan-uit-knop' voor een aantal seconden tegelijkertijd in te houden. Uw device start zichzelf hierna opnieuw op. Reset uw toestel Mocht bovenstaande niet lukken, reset dan uw toestel naar fabrieksinstellingen. Dit doet wonderen en zorgt er voor dat eventuele software fouten uit uw toestel worden gehaald. Mijn touchscreen reageert nog steeds niet goed Zijn de problemen nog steeds niet verholpen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Heeft u bij ons een bestelling geplaatst, maar heeft u hier geen bevestiging van ontvangen via de e-mail? Wacht dan altijd minimaal 60 minuten. Het kan soms even duren voordat deze e-mail verzonden wordt vanuit ons systeem. Controleer ook altijd uw spam/ongewenste e-mailbox, soms belandt onze e-mail daarin. Indien u hierna nog steeds niets ontvangen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Het kan zijn dat er wellicht een typefout is gemaakt in het mailadres tijdens het bestellen. Maak u zich vooral geen zorgen: indien uw betaling geslaagd is, verloopt de rest van uw bestelling automatisch bij ons.
Heeft u een nieuw SWOOP toestel van ons ontvangen, maar gaat deze niet aan? Als u een toestel heeft met een uitneembare accu, dan kan het zo zijn dat deze niet goed contact maakt in uw toestel. Haal hiervoor de achterkant van uw toestel los en druk de accu goed aan. Indien u een toestel heeft zonder uitneembare accu, dan raden wij u aan om hem minimaal één uur aan de oplader aan te sluiten. Als u toestel wat langer in de doos heeft gezeten, heeft de lege accu even tijd nodig om te beginnen met opladen. Controleer eventueel of het lampje op de lader ook brand als deze aanwezig is. Zo kunnen we uitsluiten of het aan de oplader ligt. Heeft bovenstaande geen uitkomst geboden? Wij helpen u graag verder! Neem contact op met onze klantenservice.
Wanneer u een smartphone, iPad, MacBook of iMac bij SWOOP koopt, krijgt u hier standaard de bijbehorende oplaadkabel en eventueel adapter bij geleverd. Alle devices zijn voorzien van de laatste update van het juiste besturingssysteem. Bij de iMac wordt ook het toetsenbord en de muis opgestuurd. Bij een smartphone krijgt u de Sim-Pin, om uw simkaart in het toestel te kunnen stoppen. SWOOP levert uit hygiënisch oogpunt standaard geen oordopjes mee bij smartphones.

iPad

Misschien heb je ooit wel van de term 'backlight bleeding’ gehoord. In het kort houdt dit in dat de achtergrondverlichting van je beeldscherm niet meer optimaal functioneert. Het is een vrij algemeen probleem op apparaten met een LCD-scherm. Doordat het scherm afwijkt van een normaal scherm, is een refurbished iPad met light bleeding enorm goedkoop. Al onze iPads met backlight bleeding vind je in onze Outlet. Wil je meer weten over backlight bleeding en voorbeeldfoto’s zien? Lees dan snel verder.

Mac

Een iMac kun je aanzetten door op de aan/uit-knop te drukken. Dit is een ronde knop aan de achterkant van de iMac. Zorg er uiteraard wel voor dat de stroomkabel is aangesloten.

Wat is refurbished?

Refurbished is het Engelse woord voor gerenoveerd of opgeknapt. Maar eigenlijk betekent het veel meer. Refurbished apparaten zijn gebruikt geweest en vervolgens uitgebreid schoongemaakt, gecontroleerd en gerepareerd wanneer dat nodig is. Deze opgeknapte apparaten doen qua kwaliteit en levensduur niet onder voor nieuw. Er is dus een wezenlijk verschil tussen tweedehands en refurbished.