SWOOP is de nieuwe hoofdsponsor van Vitesse. De samenwerkingsovereenkomst werd vandaag ondertekend op Papendal door algemeen directeur van Vitesse Joost de Wit en directeur-oprichter Joshua Kappen van SWOOP. Tijdens de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal op zaterdag 5 augustus speelt Vitesse voor het eerst in een officieel duel in het nieuwe tricot met SWOOP op de borst. 

 

Joost de Wit licht de samenwerking toe: “Met dit sponsorschap kiest SWOOP voor landelijke naamsbekendheid. En dat doen ze niet zomaar. SWOOP is een snel groeiend bedrijf dat goed bij Vitesse past: ambitieus, ondernemend, innovatief en talentvol. We werken al een jaar samen en kijk ernaar uit dit te verstevigen en succesvol te maken.’

 

“Vitesse is een prachtige club met een betrokken achterban”, aldus Joshua Kappen. “Wij herkennen ons in de ambities en dragen daar graag aan bij.”

 

SWOOP levert ‘refurbished’ elektronica: de beleving en kwaliteit van een nieuw device, alleen dan voor minder geld. 

 

Met SWOOP presenteren we het beste alternatief voor nieuw. Dit betekent refurbished iPhone, Samsung, iPad, Macbook, iMac met de beleving en kwaliteit van een nieuw device, alleen dan voor minder geld. Door twee jaar garantie te bieden nemen we de onzekerheid weg van enerzijds volledig refurbished toestellen (zonder gebruikerssporen, volledig opgeknapt) en anderzijds toestellen met een aantal gebruikerssporen maar dus wel met dezelfde garanties als een nieuwe. Doordat de toestellen door een streng selectieproces gaan, kunnen we dit garanderen. Dit betekent controle op originele onderdelen, reparatie waar nodig en een functionele test op meer dan 50 punten.